duminică, 15 aprilie 2012

Manca-te-ar mielu` cu tot cu oua.

Iiiiii! E paste si avem miel si iepure si oua si slanina si varza acra si cas de la nea` Vasali de pe deal! Si acum putem sa ne indopam ca porci pe motiv de minune si putem sa le dam copiilor copiilor nostri tone de ciocolata si sa le zicem ca le-a carat un iepure halterofil. Acum cheman toate rudele si incepem sa le povestin cum am reusit sa slabim doar alergand si injurand prin piata ca mielu e prea scump, ca tampitu` ala cu BMW nu stie sa parcheze sau sa conduca sau sa orice altceva. Apoi ajungem in piata la o baba fara nici un chef de lucru care ar fi preferat sa stea la TV sa se uite pentru a n-spe miia oara cum Hristos a inviat...si a inviat...si a inviat din nou! Asa, si cum ziceam, ajungem la tanti Filofteia aia si incepe sa ne ia la tocmeala ca nu lasa din pret ca nu are marunt ca nu are destula branza si asa se formeaza coada pana la urmatoare baba frustrata de langa si aia din spate urla si se imping si te imping... 
Siiiiii....ca prin minune trec 3-4 zile, iar dupa ce te-ai facut pana in varfu` pletelor [alea in vant] de vopsea de oua si dupa ce te-ai indopat ca porcu cu ce ramanea in castroane....te trezesti ca e sambata si e aproape 12 si te imbraci si iesi din casa si o incui bine sa nu vina sa iti fure matza si...Te duuuuuucii sa ieeeii lumiiinaaaaaa. *voce enervanta de popa* Acuma nu ca am avea noi habar ce se petrece si de ce s-au adunat toti, dar vin rude si vecini pe care nu-i cunosti, iar tocmai mi-am cumparat chestii noi si trebuie sa vada cineva. Totu-i bine pana aici, am luat lumina, nici o baba speriata nu ne-a dat foc, nici noi nu am dat foc la nici o baba speriata, perfect, putem pleca acasa sa mancam mielu si pasca si cozonacu si slanica si varza acra si casu lu` nea` Vasali de care ziceam la inceput! Poate avem si norocu sa-l prindem pe Iepuroi si Mos Craciun umbland prin casa. 
Da` cum cred ca am ramas fara inspiratie de pe la primele 3 cuvinte va mai urez odata manca-va-ar mielu si va dau drumu la masa. 
Sa abuzati de mancare.
Ceaules. :]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu