marți, 25 decembrie 2012

Mi-e lene.

Mi-e sila sau dezgust sau orice altceva vrei tu, in fapt nu-mi pasa, nu dau doi bani pe ideile, opiniile sau principiile tale, oricum. Toate sarbatorile astea si tot interesul pe care si-l dau oamenii, tot ce se arunca in cosuri bulucindu-se la rafturi innebuti de parca le-ar baga cineva bani in buzunar, toatea astea nu fac nimic mai mult decat sa-ti dea o repulsie instantanee, te intorci in pat si stai toata ziua uitandu-te la perete sperand sa-ti apra viitorul.
Are rost sa reiau si reiau ideea ca nu se petrece nimic deosebit de sarbatori ca sa pricepi si tu in final ca "nu se petrece nimic deosebit de sarbatori"? Opinia ti-o pot schimba doar cu 3 cuvinte mai lungi si vreo alte 4 in engleza, ca instant o sa ma crezi pe cuvant. Daca ii crezi pe unii de la stiri pe mine de ce nu m-ai crede. Nu am costum sau nu am fata de stiri? Nu-i nimic, ma duc la radio.
Ma obsedeaza idee sarbatorilor, cum vezi si auzi doar despre cozi la magazine, despre cati brazi se fura, despre mancarea traditionala a lu' tanti Frosa care iti da 5kg in plus la fiecare lingura, un fel de minune de craciun. Si impreuna, desigur despre porci si un copil nascut acum 2013 ani ca doar e acelasi lucru (sa ma pocneasca un fulger in cap daca nu). Si despre niste cretini ce-i venereaza pe amandoi ca nu mai faci diferenta intre ei si animalul sus-numit.
Dar stii, nu e vorba de porc in articolul asta, nici de craciun, nici de vreun copil nascut prematur, nici de un mos obez (despre care nu mai pomenisem). Ti-as explica ceea ce vroiam sa scriu, insa mi-e lene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu